KKK

Toodete saadavus

Kuidas ma tean, et minu soovitud kogus tooteid on kohapeal olemas?

Tooteid on laos niipalju kui neid on märgitud tootekaardil hetke laoseisuna või niipalju kui neid saab tootekaardil korvi panna. Ostukorvis tehtud koguse muudatused, juhul kui need ületavad toodete kohapealse laoseisu, korrigeeritakse allapoole vastavalt hetke laoseisule.

Kas ma saan tellida SAFE tooteid, mis e-poes puuduvad või mille laoseis ei ole piisav?

Jah, saab küll. Selleks on kaks võimalust:

Kui toode e-poes puudub, esita oma soov e-kirjana aadressile tellimus@safealbum.ee. Tellimus võiks sisaldada soovitud toote või toodete artiklinumbrit ja kogust.

Kui toode on otsas kuid poes kuvatud, telli teavitus e-mailile. Selleks sisesta oma e-mail tootekaardil olevasse e-maili lahtrisse ja me teavitame Sind kui toode on taas saadaval!

Kus on võimalik kogu SAFE e-poe tootevalikuga füüsiliselt tutvuda?

Seda on võimalik teha Koerus, kus asub ettevõtte ladu. Vajalik on eelnev kokkulepe. Kontakti leiad e-poe jalusest (keri alla).

Maksmine

Milliseid makseviise SAFE e-pood pakub?

SAFE e-poes vahendab makseid Montonio Finance OÜ. Pakume Montonio makselinke, milles on esindatud kõik Baltikumi suuremad pangad, krediitkaardimakse võimalust ja Montonio Split “Osta kohe, maksa hiljem” kolmes osas järelmaksu.

Tasuda saab ka PayPal kontoga või arve alusel.

Tarne

Kui pikk on e-poe tellimuste tarneaeg?

SAFE e-pood postitab tellimused tasumisele järgneval tööpäeval enne pakiautomaatide tühjendamist. Nii Omniva kui DPD toimetavad pakid sihtkoha pakiautomaati postitamisele järgneval tööpäeval. Laupäeval postitatud pakid toimetab Omniva valitud pakiautomaati esmaspäeval.

Reedel laekunud tellimused, millel on valitud transpordiviisiks Omniva, postitame reeglina laupäeva varahommikul, nädalavahetusel laekunud tellimused esmaspäeval. Kuna DPD nädalavahetusel pakiautomaate ei tühjenda, postitame reedel või nädalavahetusel laekunud DPD pakid esmaspäeva varahommikul.

Miks postitab SAFE e-pood Baltikumis ainult Omniva ja DPD vahendusel?

SAFE ladu asub Kesk-Eestis, Koerus. Kasutame kohapeal esindatud kullerfirmade pakiautomaate.

Kauba tagastamine

Kas ja kuidas saan kaupa tagastada?

Jah! SAFE e-poest tellitud tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul kauba kätte saamisest. Kauba tagastamise kohta loe lähemalt meie tingimustest.

Kas ma saan kaupa tagastada ka pärast 14 päeva möödumist?

Kui kauba kätte saamisest on möödunud rohkem kui 14 päeva, on avamata müügipakendis toodet võimalik vahetada samas väärtuses mistahes muu toote vastu SAFE e-poe valikust. Selleks palume saata e-kiri aadressile info@safealbum.ee.

Kas SAFE e-pood on roheline?

Mida teeb SAFE e-pood puhtama keskkonna nimel?

Kuna suur osa meie tootevalikust on valmistatud fossiilse päritoluga maavaradest, soovime pakkuda ainult selliseid tooteid, mis on kvaliteetsed ja kestavad kaua.

Samuti taaskasutame kõik pakendid ja pakkematerjali. Taaskasutatud pakendis välja saadetud tooted on varustatud spetsiaalse kleebisega.

Kas SAFE e-poe poolt kasutatavad tarneviisid on keskkonnasõbralikud?

SAFE e-pood tarnib tooted Omniva, DPD või Itella vahendusel.

DPD pakub oma klientidele lisatasu küsimata 100% süsinikuneutraalset pakivedu.

Itella Estonia on jätkusuutlik logistikaettevõte, mis hoolib keskkonnast ja panustab ökoloogilise jalajälje vähendamisse läbi erinevate tegevuste. Loe lähemalt SIIT.