KKK

Toodete saadavus

Kuidas ma tean, et minu soovitud kogus tooteid on kohapeal olemas?

Tooteid on laos niipalju kui neid on märgitud tootekaardil hetke laoseisuna või niipalju kui neid saab tootekaardil korvi panna. Ostukorvis tehtud koguse muudatused, juhul kui need ületavad toodete kohapealse laoseisu, korrigeeritakse allapoole vastavalt hetke laoseisule.

Kas ma saan tellida SAFE tooteid, mis e-poes puuduvad või mille laoseis ei ole piisav?

Jah, saab küll. Selleks on kaks võimalust:

Kui toode e-poes puudub, esita oma soov e-kirjana aadressile tellimus@safealbum.ee. Tellimus võiks sisaldada soovitud toote või toodete artiklinumbrit ja kogust.

Kui toode on otsas kuid poes kuvatud, telli teavitus e-mailile. Selleks sisesta oma e-mail tootekaardil olevasse e-maili lahtrisse ja me teavitame Sind kui toode on taas saadaval!

Kus on võimalik kogu SAFE e-poe tootevalikuga füüsiliselt tutvuda?

Seda on võimalik teha Koerus, kus asub ettevõtte ladu. Vajalik on eelnev kokkulepe. Kontakti leiad e-poe jalusest (keri alla).

Maksmine

Milliseid makseviise SAFE e-pood pakub?

SAFE e-poes vahendab makseid Montonio Finance OÜ. Pakume Montonio makselinke, milles on esindatud kõik Baltikumi suuremad pangad, krediitkaardimakse võimalust ja Montonio Split “Osta kohe, maksa hiljem” kolmes osas järelmaksu.

Tasuda saab ka PayPal kontoga või arve alusel.

Tarne

Kui pikk on e-poe tellimuste tarneaeg?

SAFE e-pood postitab tellimused tasumisele järgneval tööpäeval enne pakiautomaatide tühjendamist. Nii Omniva kui DPD toimetavad pakid sihtkoha pakiautomaati postitamisele järgneval tööpäeval. Laupäeval postitatud pakid toimetab Omniva valitud pakiautomaati esmaspäeval.

Reedel laekunud tellimused, millel on valitud transpordiviisiks Omniva, postitame reeglina laupäeva varahommikul, nädalavahetusel laekunud tellimused esmaspäeval. Kuna DPD nädalavahetusel pakiautomaate ei tühjenda, postitame reedel või nädalavahetusel laekunud DPD pakid esmaspäeva varahommikul.

Miks postitab SAFE e-pood Baltikumis ainult Omniva ja DPD vahendusel?

SAFE ladu asub Kesk-Eestis, Koerus. Kasutame kohapeal esindatud kullerfirmade pakiautomaate.

Kauba tagastamine

Kas ja kuidas saan kaupa tagastada?

Jah! SAFE e-poest tellitud tooteid saab tagastada 14 päeva jooksul kauba kätte saamisest. Kauba tagastamise kohta loe lähemalt meie tingimustest.

Kas ma saan kaupa tagastada ka pärast 14 päeva möödumist?

Kui kauba kätte saamisest on möödunud rohkem kui 14 päeva, on avamata müügipakendis toodet võimalik vahetada samas väärtuses mistahes muu toote vastu SAFE e-poe valikust. Selleks palume saata e-kiri aadressile info@safealbum.ee.

Kas SAFE e-pood on turvaline ostukoht?

Miks ei kasuta SAFE e-pood E-kaubanduse Liidu usaldusmärgist?

Meie hinnangul on E-kaubanduse Liidu tingimused usaldusmärgise saamiseks pigem vormilist kui sisulist laadi. Kuigi märgise soovijal on neid tingimusi lihtne täita ja ka järelevalve teostajal lihtne kontrollida, tekitatakse sellega nii kaupmehes kui tarbijas ekslikult tunne, et kõik on korras.

Sest kui palju maksab teadmine, et ettevõtte nimele pole Tarbijakaitse saanud ühtegi kaebust kui on olemas sadu viise seaduslikult kliendi elu ebamugavaks teha? Heale kaupmehele on kehtivad seadused pigem orientiiriks ehk siis seadustes toodud piir annab küll tegutsemisraamid kuid ei keela tegutseda kliendi huvides kiiremini ja tõhusamalt, kui vaja siis ka kahjudega.

Millel tugineb SAFE e-poe usaldusmärgis “Garanteeritud klientide rahulolu”?

SAFE usaldusmärgis “Garanteeritud klientide rahulolu” põhineb reaalsete klientide reaalsel tagasisidel!

Meile loeb loeb see, millise teeninduse osaliseks saab klient ostukohas, mitte see, kas seda pidaval ettevõttel puuduvad tinglikult “maksuvõlgnevused ja on esitatud kõik maksudeklaratsioonid”. Maksab see, mida ütleb klient saadud teeninduse kohta, mitte kaupmees.

Kas SAFE e-pood täidab E-kaubanduse Liidu turvalise ostukoha tingimusi?

 Tingimus 1 – Poe lehel on kaupmehe kohta avaldatud ärinimi, registrikood, käibemaksukohuslase number (kui on käibemaksukohuslane), kontakttelefon ja e-posti aadress.

Tingimus 2 – Poe avalehel on välja toodud klienditoe telefoninumber ja sellele vastamise aeg.

Tingimus 3 – Poes on iga toote juures pilt, tooteinfo ja hind.

Tingimus 4 – Poe avalehel või ostuprotsessi käigus on kliendile selgelt esitatud ja nähtaval kohal välja toodud müügitingimused ja tellimuse tarneaeg.

Tingimus 5 – Poel on kliendiandmete käitlemisel kasutusel turvaline andmekanal (SSL).

Tingimus 6 – Poel puuduvad märgise taotlemisel ja pikendamisel maksuvõlgnevused ja on esitatud kõik maksudeklaratsioonid.

Tingimus 7 – Pood ei kuulu Tarbijakaitseameti musta nimekirja.

Tingimus 8 – Poel on täies ulatuses tasutud Eesti E-kaubanduse Liidu kalendriaasta liikmemaks ja ei esine liidu ees võlgnevusi.

Kommentaar: Ettevõte ei ole E-kaubanduse Liidu liige.

Kus ma näen klientide jäetud tagasisidet SAFE e-poe teeninduskvaliteedile?

Klientide poolt SAFE e-poele jäetud tagasisidet näed ja saad ise jätta SIIN.

Kas SAFE e-pood on roheline?

Mida teeb SAFE e-pood puhtama keskkonna nimel?

Kuna suur osa meie tootevalikust on valmistatud fossiilse päritoluga maavaradest, soovime pakkuda ainult selliseid tooteid, mis on kvaliteetsed ja kestavad kaua.

Samuti taaskasutame kõik pakendid ja pakkematerjali. Taaskasutatud pakendis välja saadetud tooted on varustatud spetsiaalse kleebisega.

Kas SAFE e-poe poolt kasutatavad tarneviisid on keskkonnasõbralikud?

SAFE e-pood tarnib tooted Omniva, DPD või Itella vahendusel.

DPD pakub oma klientidele lisatasu küsimata 100% süsinikuneutraalset pakivedu.

Itella Estonia on jätkusuutlik logistikaettevõte, mis hoolib keskkonnast ja panustab ökoloogilise jalajälje vähendamisse läbi erinevate tegevuste. Loe lähemalt SIIT.