Kas kaup on kohapeal laos?
Kõik tooted, mida e-pood kuvab ja mida saab ostukorvi panna, on kohapeal laos olemas. Tooted, mille laoseis on 0, kaovad valikust või kuvatakse (kehtib n. juhul kui tegemist on alamtootega) tootekaardil tekst "Toodet pole laos".
Kuidas ma tean, et minu soovitud kogus tooteid on kohapeal olemas?
Tooteid on laos niipalju kui neid on märgitud tootekaardil hetke laoseisuna või niipalju kui neid saab tootekaardil korvi panna. Ostukorvis tehtud koguse muudatused, juhul kui need ületavad toodete kohapealse laoseisu, korrigeeritakse allapoole vastavalt hetke laoseisule.
Kas ma saan tellida SAFE tooteid, mis e-poes puuduvad või mille laoseis ei ole piisav?
Jah, saab küll. Selleks esita oma soov e-kirjana aadressile See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.. Tellimus võiks sisaldada soovitud toote või toodete artiklinumbrit ja kogust.
Kas SAFE e-pood pakub kinkekaarti?
Hetkel ei paku.
Kui pikk on e-poe tellimuste tarneaeg?
SAFE e-pood postitab tellimused tasumisele järgneva tööpäeva varahommikul. Reedel laekunud tellimused, millel on valitud transpordiviisiks Omniva, postitame reeglina laupäeva varahommikul, nädalavahetusel laekunud tellimused esmaspäeva varahommikul. Kuna DPD nädalavahetusel pakiautomaate ei tühjenda, postitame reedel või nädalavahetusel laekunud DPD pakid esmaspäeva varahommikul.
Nii Omniva kui DPD toimetavad pakid sihtkoha pakiautomaati postitamisele järgneval tööpäeval. Laupäeval postitatud pakid toimetab Omniva valitud pakiautomaati esmaspäeval.
Miks postitab SAFE e-pood ainult Omniva ja DPD vahendusel?
SAFE ladu asub Kesk-Eestis, Koerus. Kasutame kohapeal esindatud kullerfirmade pakiautomaate.
Kus on võimalik kogu SAFE e-poe tootevalikuga füüsiliselt tutvuda?
Seda on võimalik teha Koerus, kus asub ettevõtte ladu. Vajalik on eelnev kokkulepe. Kontakti leiad siit.