Ostukorv


Sinu ostukorv on tühi.
X

Teenuse tingimused SAFE
SAFE_LOGO3

MÜÜGITINGIMUSED 

Müügitingimuste kehtivus

  1. Müügitingimused kehtivad safe-album.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Vilk Varustus OÜ (edaspidi SAFE Veebipood) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
  2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad SAFE Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
  3. SAFE Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel safe-album.ee.

Hinnainfo

  1. Kõik veebipoes toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
  2. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
  3. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja SAFE Veebipood vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
  4. SAFE Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel safe-album.ee.

Tellimuse vormistamine

  1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
  2. Tellimuse vormistamiseks suunduge ostukorvi, vajutades selleks lingile „Näita ostukorviˮ.
  3. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad: valige kasutajakonto (külaline või püsiklient), sobiv toodete kohaletoimetamise ja tasumise viis, kinnitage tingimused ning vajutage seejärel lingile „Kinnita tellimusˮ. 
  4. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
  5. Tellimuse eest tasumine toimub vastavalt valitud makseviisile, kas e-mailile saadetud arve alusel, pangalingi kaudu (Swedbank, SEB, Sampo, Nordea vm) või teiste makselahenduste abil pankades euromaksena. Andmed euromakse sooritamiseks koos kõigi kehtivate riiklike maksudega ja lisanduvate tasudega kuvatakse pärast tellimuse kinnitamist ekraanile.
  6. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel, E−R 8.00−17.00. Tellimusi, mis on esitatatud tööpäeval pärast kella 14, käsitletakse järgneval tööpäeval.

Müügilepingu jõustumine

  1. Kauba müügilepinguga kohustub SAFE Veebipood andma Tarbijale üle olemasoleva või SAFE Veebipood poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub SAFE Veebipoele tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
  2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
  3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist SAFE Veebipoe pangakontole.

Kohaletoimetamine

  1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib SAFE Veebipood tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
  2. Veebipoest tellitud toodete Eesti piires kohaletoimetamine on tellimustele üle 30€ tasuta, muudel juhtudel 4€ ning toimub Omniva vahendusel.
  3. SAFE Veebipood toimetab tellitud tooted kohale 5 tööpäeva jooksul tellimuse summa laekumise hetkest SAFE Veebipoe pangakontole.
  4. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
  5. SAFE Veebipood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida SAFE Veebipood ei saanud mõjutada ega ette näha.

Tagastamisõigus

  1. Pärast tellimuse kättesaamist on Tarbijal õigus veebipoes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul.
  2. Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
  3. Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab veebipoe kodulehelt ning saata see aadressile info@safe-album.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  4. Tarbija peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.  
  5. Klient ei pea kaupa tagastama logistikafirma vahendusel, kui SAFE Veebipood on nõustunud kaubale ise järele tulema.
  6. SAFE Veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik Tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, välja arvatud Tarbija kasutatud eseme kättetoimetamise kulud.

Vääramatu jõud

  1. SAFE Veebipood ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida SAFE Veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

Isikuandmete töötlemine 

  1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
  2. SAFE Veebipoel on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
  3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
  4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebipoes.
  5. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka SAFE Veebipoel ligipääs.

 Pretensioonide esitamise kord

  1. SAFE Veebipood vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
  2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul SAFE Veebipood poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
  3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
  4. Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad SAFE Veebipood ja Tarbija omavahel kokku. Parandamise ja asendamise kulud katab SAFE Veebipood.
  5. SAFE Veebipood ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. 
  6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume täita "Tagastuse" vorm (link lehe allservas) või edastada e-postiaadressile info@safe-album.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. 
  7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
  8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
  9. Tarbijal on õigus nõuda SAFE Veebipoelt ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui SAFE Veebipoel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, SAFE Veebipood ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

 Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

  1. Kui SAFE Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus SAFE Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

 


Meist
Kontakt